Origin Consulting

Segítünk hallani, érteni és kitűnni

az online és közösségi média hangzavarában.

 

  • Új trendek, hatékonyabb gyógyszeripari kommunikáció

    A gyógyszeriparban az eddigi kommunikációs csatornák (az orvoslátogatók sales vezérelt kapcsolattartása és tömegek felé azonos üzenetek sulykolása) akadoznak. Ezért új lehetőségeket kénytelen keresni magának ez az iparág is. A Házipatika ezzel kapcsolatban tartott június 9-én egy digitális workshopot, ahol az Origin Consultingot is felkérték egy hazai tendenciánkat és nemzetközi példákat elemző előadásra. Ennek a prezentációnak az anyaga látható itt teljes egészében.

     

     

    Bővebben...
  • Csak nekünk fontos a márkánk?

    Csak nekünk fontos a márkánk?

     

    A legtöbb vállalat és egészségügyi vezető nem foglalkozik eleget a márkaépítéssel, pedig a konzisztens márka elengedhetetlen a hosszú távú üzleti sikerek eléréséhez.  Folyamatosan hallunk márkaértékről, különböző indexekről, rangsorokról – de az egészségügyben új jelenség a választás és a választhatóság.

    Nem csoda, ha egy szolgáltatónak idegen némely marketingtevékenység, hiszen akárcsak az orvostudomány, a marketing is számos speciális szakterületből áll össze, melyek ismerete elengedhetetlen a pontos diagnózis, és a kirobbanó siker érdekében.

    Bővebben...
  • Az egészségügyi marketing sikerének hat kulcsa

    Az egészségügyi marketing sikerének hat kulcsa

    A sikeres egészségügyi marketing széles skálája kétségkívül komplex és néha zavaros. Stratégiák százait és taktikák ezreit lelhetjük fel, de ezen 6 pontos vázlat megértése kiindulópontot biztosít, hogy összeálljon a kép. Rengeteg ember számára ezen 6 pont elolvasása után az egészségügyi marketing megértése egy tipikus "aha!" pillanatban realizálódik.

    Bővebben...

Itt tartózkodik: Publikációk