Origin Consulting

Segítünk hallani, érteni és kitűnni

az online és közösségi média hangzavarában.

Szakértőink

Kohanecz Margit Kohanecz Margit, egészségügyi marketing szakértő

 

36 éves, BA diplomáját az Oxford Brookes University-n szerezte marketing és pénzügy szakirányon. A főiskola elvégzése óta a médiában dolgozik, elsősorban értékesítési területen, hirdetési-, majd kiadó igazgatóként. Legtöbb tapasztalata a lapkiadás, a gyógyszeripar, a turizmus, az ügyfélmagazinok és a vertikális portálok kapcsolatában van. Kiemelkedő az online kommunikáció, fogyasztói marketing és közösségi média stratégia kialakítás területén. MBA-jét a Case Western Reserve Egyetemtől kapta 2003-ban, marketing és nemzetközi management koncentrációval. Az ügyféligények teljes tiszteletben tartása és az ezeknek megfelelni vágyás jellemzi. Tanácsadóként számos cégnek végzett stratégiai tanácsadást az egészségügy, a gyógyszeripar és a média területén.

 

 

 

 

 

 

 


 

Monika Kaye Monika Kaye, gyógyszeripari kommunikációs szakértő

 

 

Közgazdász diplomáját az Oxford Brookes University-n szerezte marketing és humán erőforrás szakirányon. 1993 óta gyógyszeripari marketing területen dolgozik. Szakmai pályája kezdetén tapasztalatot szerzett marketing stratégiatervezésben, a laikus médiában PR vezetőként bővítette tudását, majd nemzetközi kapcsolatok kialakításával orvos-szakmai kommunikáció-tervezésben ért el komoly sikereket. Legkiemelkedőbb pénzügyi eredményeit portfólió-fejlesztés terén könyvelhette. Szakmai jövőképének középpontjában szakmailag moderált kommunikáció révén a betegek terápiahűségének kialakítása áll (adherancia).

 

 

 

 

 

 

 


 

Pazaurek Vivien Pazaurek Vivien, közösségi média specialist

 

 

Közgazdász diplomáját a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán szerezte Gazdálkodási és menedzsment alapszakon. Jelenleg egyetemi mesterképzésen vesz részt Vezetés és szervezés szakon, Üzletviteli tanácsadás szakirányon. Az egyetemi évei alatt magánegészségügyi szolgáltató cégnél szerzett tapasztalatot az egészségügyi marketing, PR és kommunikáció területén. Mivel már a digitalizáció korában nőtt fel, nagyfokú affinitást mutat az online marketing, főként a közösségi média marketing iránt, ahol már számos tapasztalatra tett szert.

 

 

 

 

 

 

 


 

Mákos Szabolcs Mákos Szabolcs, SEO és PPC specialista

 

 

Keresőmarketing specialista. Idegenforgalom és szálloda szakos közgazdász diplomáját 2004-ben, online marketing szakos másoddiplomáját 2009-ben szerezte, Az elmúlt 5 évben - az egyik legkompetitívebb online piacon - az utazási szegmensben tevékenykedett tanácsadóként. Nagy tapasztalata van keresőoptimalizálási és PPC keresőmarketing kampányok tervezésében, lebonyolításában. Google Adwords Professional minősítéssel rendelkezik. A Szolnoki Főiskola kihelyezett felsőfokú szakképzésén oktat marketinget.

 

 

 

 

 

 

 


 

Kis Dominika Kis Dominika,
art direktor

 

 

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tipográfus képzésén szerzett diplomát. Azóta folyamatosan tervez magas színvonalú kiadványokat, hirdetéseket. Fiatalos lendület, kreativitás és meg nem alkuvás jellemzi munkáit. Az ügyfelek igényeit nagy szakértelemmel fordítja a vizualitás nyelvére. Legfontosabb munkái között említenénk a Lush kiadványokat, a Pont márkamagazint, a Herend Heraldot, melynek dizájnja 2006-ban Pro Typographia-díjat nyert. Nagy tapasztalattal rendelkezik az arculat kidolgozás, branding, hirdetések és márkamagazinok terén.
Itt tartózkodik: Szakértőink